tillängnat josefin sunding.

Igår fyllde äntligen min fina josefin 18 år!! GRATTS GUMMAN!! :D
Började lite smått att fira henne igår. Slutade 21.15 på jobbet, stressa hem , slängde på mig andra kläder och gick upp till SOLO för en liten födelsedagsdrink :') mys.

ikväll firar vi lite hårade, 18 års fest hos josefin och sen vidare för krogen premiär för henne! (lagligt iaf.... )
Taggad till tusen!!!


Imorrn rykdades det om inflyttnings fest och bartömning på marité... ;)




Trodde ju att ja skulle bli bättre på att blogga nu när skolan ha börja , meeen nä. Jag trodde visst fel.

kan ju iaf lägga ut några bilder sen förra onsdagen då vi frisör treor ordnade en student fest för alla JB 3:or :)




Lite förkrök hos mig!












Kommentarer
Postat av: Josefin

Taaaack gummsan! :D

Hade en sån jävla bra kväll på fredagen, woho! Och snart blir jag av med kryckorna och då blir det krogparty igen <3

2011-09-23 @ 14:11:29
Postat av: Linnea

sv. ATT de blir :D :D

2011-09-27 @ 22:06:44

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0