stor dag idag.

Morgonen började inte alls bra. Var tvungen att kliva upp tidigt på min lediga dag för att gå på skolan för utvecklingssamtal. Trodde de var kvart i nio, men sen efter jag äntligen tagit mig upp ur sängen å ska hoppa in i duscen ser jag ju att jag skulle va där kvart i tio. jaja.
Tänkte att då hinner jag ju ta en kopp kaffe också, slutar med att jag har kaffe i hela köket. jävla kaffemaskin.

Nu sitter jag iaf hemma och ska snart gå upp till studion, för idag ska jag ju äntligen spela in skivan! iiih, pepp! dock nervös, höhö .

Snälla Nichole hjälper mig så hon ska agera fotograf :D

Kommer bli sjukt kul iaf , får väl se om jag törs lägga upp ett resultat här när skivan är klar ;)


ciaaaoo


Kommentarer
Postat av: Nichole

klart du ska lägga upp! vill se hur d blev! :D

2011-11-22 @ 22:02:51
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: BritaP

LÄGG UT RESULTATET!!:D

2011-11-23 @ 15:53:47
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0