LOV

tycker om de här med lov ja! gu så skönt.

Varit hemma hos mamma och pappa sen i lördags, mysigt. Fick besök av Momma och Morfar också, så då passade han på att få sig en klippning också! :)

besökte också tandläkarjäveln , fyyyyyyy fan . usch. huvva! hatar dom . uuäh. sticker sönder käften me dom där jävla vassa plast grejerna dom trycker in för å ta ett jäkla kort? och de räcker ju inte bara med ett kort heller, ne utan fyra gånger ska man stå ut! Å inte nog me de, sen sticker hon sönder tandköttet på mig så de nästan sprutar blod, FYRA STICK och ber mig sen sköja.  Ne, hon ville ju bara tala om att de började blöda när man gjorde så för att jag var lite röd på tandköttet.  -.- de kanske hade räckt med en gång då va?

Ne, nog om detta. Tog iaf bussen in till stan idag igen, haft en mysdag på stan med Josefin :) Imorrn blir det utgång med Vicki å Jossi, blir super skoj :D




bjuder på en bild från i fredag, hihi sött! ;)

nu sova! Gonatt .

Kommentarer
Postat av: Jossi

Über-mysig dag idag <3

2011-11-02 @ 11:07:26
Postat av: victoria

Hej!



Nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna ett underbart skönhetskit från Stockholmsgruppen cosmetics!



Du får gärna vara med! :)



http://vickelido.blogg.se/2011/november/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



MVH Victoria

2011-11-03 @ 17:47:02
URL: http://vickelido.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0