Pappsen.

I fredags var det som sagt överrasknings 50 års fest för pappa! och det blev jätte lyckat :D
grymt roligt, och han var jätte nöjd :)
bilder kommer nog senare då vi fått dom från fotografen som var där under kvällen :)


helgen har varit bäst. jag är snart kvar med allt j*vla plugg. Jag har fyra dagar kvar i skolan varav två dagar med skolavslutning och egen hårvård. Sommarlovet är snart här och FY FAN vad jäkla skönt det ska bli! och om inte ens EN månad är jag 18 år.  ÅH. Kan typ inte beskriva vad underbart det ska bli :')


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh har du frågat om ni kunde ha en sån där "hårfixardag"? så du kan slinga mitt hår :D

2011-05-30 @ 13:34:53
Postat av: Linnea

sv. nej just de. Men vi har ju inga fler lektioner ... :/

2011-05-30 @ 15:47:42
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

2011-05-30 @ 16:10:48
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0