måndag.

Måndag och ny vecka! Inget påsklov längre heller.. Känns väl lite sisådär, men känns ändå skönt att det snart är sommarlov!

idag träffade jag Josefin och Victoria en sväng på stan, fikade lite på törners och gick sedan på HM och provade typ 1364 klädesplagg. Jag fick iaf med mig ett par shorts hem :D (Kanske visar imorrn, orkar inte ta fram kameran nu.. ;) )

Efter det gick jag och Nichole hem till mig, och skulle göra ett gott försök att göra vårat sista "hemprov" i matten. Inga kommentarer på de. Usch. fy fan vad jag hatar matte. Hata är ett starkt ord, men fanns det nå värre ord skulle jag fan använt de!

Imorrn blir det skola igen, svenska och sista matte lektionen. ( JIPPI ) Sen ska jag träffa Victoria och Josefin och gå på resia igen, wihoo. Längtar ihjäl mig! hihih :') 

Efter Nichole gått hem tog jag och Marcus oss en promenad på kanske 40 min ( :O ) gick en runda som blir perfekt för mig att springa före eller efter skolan. Ska fasiken försöka ta mig upp och springa rundan på morgonen iaf NÅN dag! Ska väl inte vara så jäkla svårt....  hm, återstå att se....


Nej, nu ska jag lägga mig och sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

ingen gillade väl snön på gatan imorse..

2011-05-03 @ 09:47:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!

2011-05-03 @ 23:57:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

2011-05-05 @ 14:38:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0