Grattis på fettisdagen tjockis.

uppmuntrande kommentar jag fick av min syster igår då det var fettisdagen.

Jag har faktiskt inte ätit en enda semla iår! Men jag är inte heller så förtjust i dom  så de kvittar om jag har ätit någon eller inte. usch för mandelmassa. Istället blev det kams och kesfil på bygdegården och sen bio , Änglagård, i lilla Laxsjö :)

Klev upp tididgt imorse för att ta bussen in till stan, och nu sitter jag här helt själv i lägenheten.
 Måste "uträtta" lite ärenden på stan också men de känns ju förjävligt att ja måste gå själv :p tror ingen är så sugen på att åka ner till stan för att bara följa mig på banken t.ex? ;) hehe.

När marcus kommer hem ska iaf han och jag åka upp på lillänge, jag ska köpa nya träningsskor hade jag tänkt. Måste ha bra skor också när jag ska servera på fredag och gå en hel kväll. Och sen ska jag ju börja träna som tusan .... ;)   ? wish me luck.

Kanske man ska pallra sig upp iväg en sväng på stan då... ?

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vilka är dina favorit klädbutiker?

2011-03-09 @ 12:04:32
URL: http://sannie.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0