Uppe med tuppen!

okej, kanske inte är så jätte tidigt men ändå ;)
 Ska komma nån gubbe å täta föntstrena snart . Vi har ju bara bott här i 7 månader så de kanske är på tiden nu? .... 


Lika bra att kliva upp tidigt,  för då hinner jag städa och kanske till och med ut och sola lite :D as fint väder ute! Men städa är nog prio 1..

Victoria kommer hit på eftermiddagen så vi ska äta och fixa oss tillsammans för ikväll blir det nämligen invigning av krogen för mig! :D wihoo. Ska komma hit lite folk innan , kommer bli grymt!



Måndagen var en bra dag! Lite konstigt när mamma och pappa är i USA och inte kunde fira mig, hehe. Men blev lunch på stan med syrran och Victoria, sedan gick jag till Make Up Store för att bli sminkad :) For sedan hem och fixade till mig lite mer och gick å åt middag med min älskling :)
På kvällen blev de myspys med Victoria och Josefin, drack drink på någon uteservering och pratade i massor :')


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej! Kolla gärna in min nya blogg :)

2011-06-29 @ 18:48:35
URL: http://vepic.blogg.se/
Postat av: Sannie - Life in the USA

Glad 4th of July! :) <3

2011-07-04 @ 18:48:06
URL: http://sannie.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0