SOMMARLOV!

ååh, vad underbart! älskar vädret också!

Sommarlovet firades in igår med min underbara klass, iaf hälften var där :) supermysigt.
Idag har jag varit på riskettan... puh. Japp, NU vet jag att jag inte ska köra bil alkoholpåverkad. Vilken tur att jag fick betala 800 kr för att få lära mig de, behövdes verkligen.  

Sen gick jag å luncha med syrran, passa även på att smaka donkens nya mc flurry, balleringa kladdkaka . mums!

Gick sedan till sjukhuset för att köpa ett vax till mor min och nu ska jag börja packa för om en timme sitter jag på bussen på väg till Strömsund för att bli upphätmad av mamma :)

Imorrn jobbar jag på strömsundshälsan, städa heeeeela dan . så skojsigt...




och förresten, Skatteåterbäring :') <3 haha.





Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0