Norrtälje.

Har precis fixat mig och gjort mig klar :) Ska bara packa ner det sista, dvs typ allt... Hatar att packa! Men nu är snart hela garderoben nerpackad så jag borde väl klara mig de fem dagar vi ska va där nere? .... ;)

Ska försöka hinna göra de lite fort och sen blir det körskolan för en körlektion innan vi åker :)

Blir taskigt med update nu när jag är därnere. När vi hörs nästa gång är jag t.om 18 år fyllda, wihoooo!! 6 dagar kvar ;) haha.


bjuder på en ego bild. Minns inte sist jag tog en ego bild på mig själv? jaja, kände att de var dags nu...




mitt nya mineralpuder som jag köpte förra vecka är jag iaf jätte nöjd med! funkar skit bra och täcker precis som jag vill ha det! super :D



chaaiio

Kommentarer
Postat av: Tolli

visst e pulvret super! du får ha d så skojj så ska ja spendera hela helgen med teori i panik! haha :D



snyyyygg bruden ju ;) <3

2011-06-21 @ 21:07:10
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0