inte riktigt mina turdagar här inte..

inte nog med att jag är förkyld och har fått öroninflammation så tar jag och inviger denna vecka med ögoninflammation. FY FAN. åh jäkla skit också! vill inte...  får hålla tummarna stenhårt och hoppas att det har gått över... tills imorrn... ?

Imorrn åker ju nämligen jag och älsklingen ner till Norrtälje , ("på landet" som dom kallar det ;) ) för att fira midsommar :) jätte mysigt! Hoppas att vädret vill stå på min sida iallafall? :p
Ska bli skönt att åka bil ner faktiskt, hatar att åka tåg! usch.





Kommentarer
Postat av: Josefin

Men skämtar du med mig? Haha fan vad jag tycker synd om dig. Först trodde du att du hade fått öroninflammation och nu är det ögonen :(

2011-06-20 @ 17:47:23
Postat av: Linnea

sv. ja jag sitter och tycker synd om mig själv hela dagarna... men jag få knarka alvedom och nässpray och kanske t.om ögondroppar...? så kanske jag överlever veckan ;)



2011-06-20 @ 22:30:48
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0