lalalal

jobbar och sliter hela tiden känns det som! men nu är jag faktiskt ledig i hela två dagar!
Är hemma i Laxsjö just nu med Marcus, Mamma och Pappa, underbart!

Imorrn bär det av till Tåsjön för att fira Momma som blir 70 år idag :)  åker hem igen på kvällen och sen in till stan på lördag morgon för mer jobb. Men jag jobbar bara i två dagar till, som jag vet, och sen är jag leeedig!

Just nu ser jag mest fram emot bulgarien resan med mina två brudar , åh! :')  kommer bli awesome!


Men nu står maten på bordet, älskar att komma hem och få äta mat! haha.


Kommentarer
Postat av: josefin

jag längtar som en toooooook! :D

2011-07-14 @ 20:46:40
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-23 @ 23:10:17
URL: http://adaras.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0