torsdag .

Den här veckan har ju också rullat på bra, fort har de gått iaf ! Får ta en hel del kunder vilket är jätte kul, verkligen! :)
Vet dock inte riktigt vad min nacke håller på med . Fick vara hemma igår med ett huve som ej gick att röra.. Säg inte att jag redan fått stryk av frisöryrket?? nejnej, de kan inte va .. Ska nog ta ut min gratismassage som jag fick för 100 år sedan och som jag dessutom nästan hade glömt bort ( :o !! ) , de skulle iaf vara gryyymt skönt. skulle verkligen behövas.

Jobbar nästan varje dag på revyn också, är jätte kul förutom att jag har stressat igenom de senaste två veckorna. Slutar 17.00 på NFI och ska helst vara på revyn runt 17.45 . Så snabbt hem och äta, byta om och sedan kuta iväg till revyn. Men de går bra , än så länge iaf.... (:

något annat intressant för er att veta är att jag ligger efter med 10 uppgifter, som ska vara klar om en och en halv vecka , KUL.  passa på att anteckna de nu...

marcus är i stockolm hela helgen och jag är här helt själv.  tur att mamma kommer in och hälsar på , världens bästa mami!


åh vad jag tycker om dig. <3

jag behöver nog en sjujävla sömn . borde egentligen ha sovit för typ 5 timmar sen .  Gonatt.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0