söndag,

Haft en myspys helg med Victoria och Josefin :) och såklart min älskade pojkvän ;)

Imorrn börkar skolan igen, allvaret. Har inte varit där sen.. den typ 19 nov? Känns faktiskt inte alls bra, eller o såklart att få träffa de fleste igen då men har så sjuuklt mycke ogjort plugg å de lär ju inte minska nu när de drar igång igen?   åååh. att allt ska va så jobbigt.

Imorrn böjar även ett annat allvar, NO MORE onyttigt nu under två veckor. Känner mig själv alldeles för väl så vi, ( victoria , josefin & jag) tog ett lite kortare mål eftersom vi vet så väl att säger vi 5 veckor är det liksom no way att vi klarar det. Men två, de borde vi väl åtminstone klara? ;) Tänkte också börja lite smått på min diet, (den som jag vann från en bloggtävling.) Men med det får vi väl se om jag klarar. ;p





nu kanske jag ändå ska ta tag i nån av alla uppgifter jag har kvar...

Hörs, hej!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0