överlycklig .

fick nog världens bästa "avslutningspresent" från NFI idag :')
Trodde inte jag skulle få nånting men då innan jag och Erika skulle gå hem efter våran sista dag fick vi välja tre valfria produkter! åh, bästa . Jag som ändå hade tänkt köpa allt de där vid ett senare tillfälle..

Jag valde iaf ;


Värmeskydd från Wella, som jag tycker är huuur bra som helst!


Perfect Hair från Wella SP, är som en inpackning men som man ej tvättar ur! innehåller keratin som stärker håret vilket är skit bra för mig eftersom jag försöker spara ut det, behöver ju inte klippa mig lika ofta då. Jätte vårdande och ger även skydd vid föning. :)

och tillsist efter ett jäkla velande ...

Hårspray från Wella SP :)

Kändes ju fasktiskt sådär att det var sista dan! Hade ju helst vela vare kvar, åh orkar inte skola nu! s k o l l e s s.


ikväll blev det jobb på revyn och sedan chillkväll med Victoria och Josefin, myspys! :)


puss !

nu blir det nog sängen , upp å jobba imorrn med :) iofs kl. 14.00 så en liten sovmorgon blir de ju ;)
Natti .


Kommentarer
Postat av: Josefin

gillar dig jag! <3

P-GÄNGET FOREVER

2011-01-31 @ 20:29:54
Postat av: Linnea

och jag gillar dig! <3

2011-01-31 @ 20:54:57
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0