Marcus hjärta Linnea .




hihi :) 

Måndag och ny vecka, sista veckan på NFI nu . Har varit jätte bra där , och vill absolut inte tillbaka till skolan. Usch för alla läxor, jag som ligger efter lika mycket sen jag skrev sist om de. Jag har alltså inte gjort nånting. känns ju as bra. Men jag har ju bara mig själv att skylla på, egenligen! ... 
Men jag ör helt död på kvällarna när jag kommer hem , speciellt efter jobb på revyn också .
Menmen, det har jag ju iofs valt själv... 
borde va olagligt att ge oss elever så mycket att göra!

Fick äntligen träffa min boyfriend idag också, som jag har saknat han! Blev dock mindre glad då han kom och  strök sitt stubbiga huvud mot mig! -.-

Nu blir det sängen , och förhoppningsvis sova i någolunda tid idag iaf ..

Nattinatti.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0