klippklipp.

Veckorna går ju i räserfart! De är ju faktiskt snart redan fredag?! herergud.
Hade iaf två klippkunder idag och en slingning, najsnajs! Riktigt roligt är det. Vill nog nästan gå kvar där på NFI, känns faktiskt inte alls kul att komma tillbaka till skolan. Jag är så jävla skol less.

Seriöst, har fortfarande inte hittat orken till att göra läxorna än, och han i ordinary family kanske inte är så där snart i verkligeheten? hmm.... kluring där. jobbigt är det!!

-Två böcker
-recensioner och massa frågor till båda dom. 
-20 engelska ord inom frisör att översätta.
-Dagbok på engelskan en dag varje vecka under APUn.
-Frågor på engelska om frisörprogrammet.
-Ta en engelsk artikel å göra om ? aa, den har jag inte fattat än..
-Arbetsmiljö och säkerhet uppgift (frisör)  , STOR uppgift.

undra om ja glömt nåt. Iaf, har nog det jag gör i helgen (förutom jobb på revyn då) eftersom allt ska va inlämnat innan måndag . Älskar verkligen detta.  tror ni ja lyckas? ;D  
 intresannt att veta va? ;)

Ikväll blev det iaf jobb på Nfi, sen hem och fick sedan besök av Josefin, :)  Kollade på utlandsresor , ååhh. Jag vill verkligen åka . helst nu. Ne, men iaf i sommar!!


detta ser ju inte helt fel ut....


störigt, jag får inte bort den kursiva texten ? haha , ne nu går ja å lägger mig.
GOnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:53:26
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

AAAAAH, JAG VILL ÅKA UTOMLANDS :D

2011-01-27 @ 22:36:27
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en personlig almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Skriv vilken storlek du vill ha så är du med i utlottningen, lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 10:41:03
URL: http://moonzanna.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0