hemma .

blev en dag hemma igen. fan mitt huvud är inte riktigt som de ska . åh vad jobbigt de är! Jag vill ju va på praktiken ...

Idag vaknade jag iaf tidigt , autovent kom hit och kollade på undertrycket i lägenheten . de antagliga felet är nog hittat så får väl se hur länge de tar innan det åtgärdas.....

 JAG ÄR SÅ LESS PÅ ATT VÄNTA! Shit , är de så svårt att bara fixa nåt? tex jag har väntat en månad på min fjärrkontroll till TVn, som jag köpte i julas , de skulle skicka den inom en vecka men nu har de ju gått en månad?! Har till och med ringt dom nu i veckan, TRE gånger! Dom lovade tillslut att dom skulle ringa upp idag... annars tar jag med mig mamma och åker dit personligen och ger dom en omgång!! okej, inte riktigt så. Mamma får sköta snacken, hon är rätt bra på de faktiskt.... hehe..

Idag har jag ju tänkt att jag ska plugga, vart gömmer sig orken till de då? hm... får  ta å leta lite till efter den. men har ju en hel del som ska göra , så ja.. åååh. jag hatar att plugga . usch. någon som vill göra allt till mig?
ska kanske höra med han i No ordinary family om han kan göra de åt mig... haha. Ja, jag har faktiskt fastnat för de programmet ;)



hihi :D



Btw, någon som vill färga håret? Gratis! Behöver en färgmodell. :)


Kommentarer
Postat av: sophie

JAG:) skulle gärna vilja färga håret:)

2011-01-21 @ 23:24:10
URL: http://sophieandrea.blogspot.com
Postat av: anna

jag vill färga, haha!! utväxten!

2011-01-23 @ 10:34:51
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0