har jag förändrats något? ....

Tog en bild på mig från varje månad under 2010, har jag förändrats något eller ser jag fortfarande likadan ut? ;) :s hihi.




hmm... själv tycker jag att jag ser likadan ut :(  förutom hårfärgen som var alldeles för ljus under sommaren! och kanske jag till och med har fått på mig lite fler kilon? .... :S :(

vet att jag ser helt skev ut på vissa bilder, hade bara en bild på mig själv på en del månader...

nu blir det sova, och imorrn kommer mamma in till stan! :) elgiganten ringde ju somvanligt inte upp så imorrn åker vi och hälsar på....... morr. -.- 

GONATT!


Kommentarer
Postat av: Josefin

jag tycker att du ser äldre ut :)

sen vill jag bara meddela dig att du är så himla fin! <3

2011-01-22 @ 20:42:49
Postat av: Linnea

vilken tur då :D hihi.

åh, men gullunge. tack! då kan ju jag också passa på att meddela att du är också så himla vacker! <3

2011-01-23 @ 13:11:01
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0