arg flickvän?



detta gjorde inte mig glad. (för er som inte förstår så har min käre pojkvän snaggat sig)

nu vet vi nån som kommer få sova på soffan ett tag!! 

Iaf, idag vaknade jag upp på frösön  hos min syster, Åt go middag med mamma å Julia dagen innan .
Vi fixade lite och for sedan på willys för mamma skulle handla mat, konstigt nog gick jag hem med tre påsar och mamma bara en. haha ;)  Min mami är bäst !

For sedan på revyn för en timmes jobb med victoria , och sen gick vi hit och satt våra matlagnings skills på prov! Faktiskt blev det riktigt gott och vi gick mätt och belåten tillbaka till revybn för ännu en timmes jobb.

Victoria idag : " Är de här en stekpanna?"  .
Jag: "ja vet inte :S "   
 hahah . vi är så duktiga så ^^




ja... va ska man säga? kanske inte världens snyggaste bild då ...hörde jag fejk smile? ;) haha.


ne nu ska jag fan ta å sova! kan aldrig komma i säng och kan aldrig ta mig upp på morron , helt död!

saknar min marcus så sjuuukt mycket, är för länge å va borta så länge!  som tur är kommer han hem imorrn :')

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: victoria

hahah, tur att man vet hur en stekpanna ser ut! (y)

2011-01-24 @ 00:40:52

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0