Modell lab

Imorrn ska jag och min syster leka modell, hihi :D ska bli skit kul! Kommer bli sminkad och sen fotograferas. Så jag blir ledig sista lektionen imorrn, skönt

Denna vecka har faktiskt gått sjukt fort, hoppas resten av veckorna fram till sommar lovet också gör det! åååh, vad jag vill ha sommar nu, NU!
I helgen blir det nog iaf klassfest, riktigt kul!


Jobbade på coop igår, åh va skönt å va tillbaka :) hehe. inte varit där på typ 1 , 5 månad så de kändes att de va ett tag sen ;p   älskar att jag kommer på lön nästa månad! ;) hihu.

måste nog börja leta kläder inför fotograferingen imorrn, åh va svårt... ;s

natttii


Kommentarer
Postat av: Tävlingsbloggen!

Två tävlingar i bloggen :D Vinn en upplevelse eller ett valfritt skal till din iPhone. :-) Kika in!

2011-02-14 @ 22:59:03
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0