glad tjej!

Efter sämst dag på skolan så avslutas eftermiddagen bäst!

Började dagen med att mot min vilja fara ifrån underbara Laxsjö in till skolan. Kom en timme försent och väl inne kollade vi bara på en värdelös film. Efter lunch blev de tre timmars matte , FY FAN VAD JAG HATAR MATTE. Var inte ens lite klokare efter ektionens slut...

Väl hemma och skulle börja plugga på ett arbete som skulle va klart igår ( arbetsmiljö och säkerhet), skulle ta fram pappret med själva uppgiften på som jag fick idag och la i min jackficka men det finns inte! Hur fan kan de bara försvinna?? Måste va nån liten filur som tar allt jag ska ha för allt är borta! Är de inte kläder är de tv dosan, nåt viktigt papper eller något annat -.- menmen! Nog med att bara klaga!

Efter att ha varit hemma en stund ringer Coop och frågar om ja vill jobba imorrn , YES!!! Äntligen!
Jobbar även stenhårt på mitt arbete , ca tre timmar men sen åker jag iväg på furan för att dansa av mig lite! Fy vad jag saknat att dansa kände jag idag. Fan jag älskar ju verkligen det.
Kommer hem, och Josefin meddelar en ännu bättre sak , WIHOOO. Imorrn jävlar p- brudar ;) haha.
Och nu har jag precis skickat in mitt arbete som jag finputsar lite på. FAN VA SKÖNT!!


Nu kan jag lägga mig med ett leende på läpparna och sova :')

jag kan bjuda på en sur ego bild ;) hihi.

Natii!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Vinn en upplevelse eller ett valfritt skal till din iPhone. :-) Kika in!

2011-02-13 @ 14:12:09
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0