easy come, easy go.

lyssnade precis på Bruno Mars "Grenade", som jag blivit lite smått förälskad i. Så de fick bli titlen på detta inlägg...


Jag är less. Jag vill ha sommar och bulgarien NU. Jag vill inte ha muskelflammation i vaden som jag förmodligen dragit på mig som gör att jag knappt kan gå. Jag vill inte ha tusen läxor kvar att göra, även fast jag lämnat in två st idag har jag fyra kvar (varav 2 st böcker som ska va klara innan imorrn och en innan tisdag.... ) Jag vill ha pengar och kunna köpa allt jag vill ha. OCH JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN OM 100 DAGAR!!!!!

ne nu ska jag snart titta på Big Brother och fortsätta tycka synd om mig själv.

hejdå.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0