vad tusan hade jag gjort?



Jag jobbar ju på Coop Nära i Torvalla,  och i måndags blev ju affären utsatt för rånförsök.

TÄNK om det var jag som satt i kassan då? Vad tusan hade jag gjort då?  Ja , herregud... så ska man ju kanske inte tänka men ändå. Känns ju lite läskigt. Men jäkla tur att det gick bra och att dom gripit han som gjorde de.
Som tur va så var jag hemma i Laxsjö och jobbade inte alls :)

Var in på ett "kris möte", eller vad man säger , igår klockan 08.00 . Gick jätte bra och slutade med att jag fick stanna kvar och jobba fram till 16.30 då mamma kom och hämtade mig för hemfärd till Laxsjö igen :)

Åker in till stan igen på fredag. Tog på mig att jobba fredag , lördag och söndag kväll. och sen kom jag ju på att de är ju sista april på lördag!! åh, jaja. Får väl fira de inne på coop då ... ;p hehe. 


Nu ville pappa ha hjäp ute .. -  "kan du käärr?"  . Vilket betyder att ja ska ta skottkärran å slänga nån annan stans. Jaja, får väl hjälpa till då ;) haha...




Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0