vad duktig jag är!

Har precis avverkat 30 minuter på mammas crosstrainer , första gången jag tränar efter typ tre veckor på grund av jobb och en jäkla förkylning! Men nu jäklar, nu är jag igång igen! :) beach 2011 here i come... hehe . undra hur många år jag har sagt sådär å misslyckats..




Borde köra mer av denna träningsmaskin på gymmet också,
man bränner ju sjukt mycket kalorier ;)


Blev ingen stadsresa idag, var alldeles för fint väder här hemma i Laxsjö så jag åker in imorrn istället med mamma. Har legat ute i några timmar och solat , underbart! Nu ska brännan fram ;) haha.

Har precis ätit middag och nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av att ha lov!  Fasen vad skönt det är! Inte så jäkla länge heller till sommarlovet, mitt sista sommarlov.. Och de ska bli helt underbart ;D


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0