Torsdag.

Dagen började inte alls bra. Började skolan 08.15 idag eftersom vi skulle ha skriftliga nationella i Svenska... Tänkte ta bussen till skolan men skulle först tänkte jag handla lite att ha med under lektionen. Bussen skulle gå 07.50,  när klockan är 07.47 kommer jag på att jag glömt häftet som vi var tvungen att ha med oss på lektionen.. happ.... bara springa allt jag kunde hem igen med datan i väskan och min hemska förkylning, och hämta de där jäkla häftet och snabbt tillbaka in till centrum igen för att ta bussen till skolan..  hann preciiis knacka på bussdörren innan den skulle fara iväg. Missade dock första bussen och fick ta en som gick 07.53 ist.... puh. helt död!

Ja, och provet behöver jag ju kanske inte kommentera om hur det gick.... 

Slutade skolan vid halv elva och då gick jag ner på stan, käkade på Gouter med Petra, Julia och Nicco och mötte sedan upp Victoria och Josefin för en kaffe och massa tjejsnack :D

Ikväll har jag även jobbat, 16- 21.15 . Visade stolt upp mitt diplom från Svenska Spel utbildningen jag nyss gjort, hihi! Blir även jobb imorrn kväll och lördag dag.

Tänke att jag kunde visa upp en frisyr jag gjorde i onsdags.
Gjorde den lite snabbt och var inte så noga..









nu ska jag sova, åh vad skönt. Natti!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0