torsdag.

Vad tycker ni om min nya header? :) gjorde ett försök i ps för att för första gången försöka mig på en header. Fick ju till det, men om den vart bra vet jag väl inte...
Kände mig inte riktigt "bekväm" med den andra.


Igår kväll tog jag med mig saxen å for på byn för en klippning, gick ju riktigt bra! Har även klippt mamma idag och hon vart nöjd så de va ju bra :)

Imorrn åker jag in till stan igen. Coop ringde å fråga om jag ville börja två timmar tidigare än bestämt, och det är ju klart jag kan de !
Hjärtat mitt kommer ju också hem imorrn kväll, som jag har saknat han! Han har ju varit borta över en vecka nu.. :( inte kul det här.


JUST DE! Är så grymt stolt att jag måste skriva de ;p "sprang" lr vad man säger, 45 min på crosstrainern idag. Hihi, stolt jag är ;)

nä, Navy CIS på tv'n nu!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0