puuh.

Har seriöst städat i två dagar. behövdes kan jag ju säga ..... Känns grymt skönt nu när det är klart :) Jag och gubben har varit så duktiga , hihi ;)

Bara två dagar kvar till påsklov nu också! ååh, vad skönt det ska bli!
Mitt och Nicholes "inte- äta-något-onyttigt-alls-fram-till-påsk" slutar även på onsdag. Kan ju erkänna att vi har nog haft lite förmånga "wildcards" haha. Men vi har varit duktig ändå ;) Jäkla skit bara att man ska bli sjuk också när man vill sätta igång med träningen... Var och dansade igår , men kändes ju att det var nog inte så bra ändå att träna när man är förkyld...


Lovet börjar iallafall med en hejdundrades 18 års fest :D ska bli riktigt roligt faktiskt. temat är typ "kändis - filmkaraktär" så Jag , Victoria och Josefin kommer bli riktiga pang brudar. hehehe.

Sedan bär det av till Laxsjö och självklart påskafton på bygdegårn ;)
Får se sedan hur resten av veckan kommer att se ut!

Nu blire BB :D


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-23 @ 00:53:03
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0