skattjakt.

idag hade vi skattjakt på skolan, riktigt kul faktisk! hihi, hoppas på vinst nu då och en fet tårta ;)


snodde bilden av http://rebeccablarsson.blogg.se/ ;)

Gick på stan sen och försökte hitta en APU-plats, 7 nej fick jag av 7 salonger. Är jätte svårt att hitta platser! Men har en på G så får hoppas på att de löser sig.
Sedan gick jag och Brita på Tacobar och åt, fan va gott de är! :D hihihi.


När vi satt där kom jag ju på att ja hade tvättid idag, så då blev de fort hem och sortera två tvättkorgar med tvätt. Hade sorterat allt och tog med mig tvättmedlet ner i tvättstugan och insåg att vi hade bokat tiden igår.... fel IGEN. usch va less ja blir! haha. Blir att tvätta hela dan imorrn, för jag har inga kläder kvar. :p

Imorrn ska vi ha med färgmodeller på skolan, fixade en typ nyss så var verkligen i sista sekund! Men de kommer  bli skoj :)

Till helgen åker jag på tävling i ludvika, dock ska jag inte tävla. Vilket kommer kännas förjävligt! Ska istället följa med och hejja på syrran ;)  :D

nu ska jag krypa ner breve älsklingen å sova :)
Gonatt!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0