ludvika.

Åkte hem till Laxsjö igår istället för att åka på nu imorse till strömsund. Självklart ringer Coop precis när ja kom hem och frågar om ja kan jobba, typiskt! Menmen, de va skönt att få komma hem oxå :)

Sitter i strömsund nu på mammas jobb, de är sååå kul.... Men hon slutar snart och då ska jag åka på en salong och fråga om APU-plats, bara att hålla tummarna nu. Blir nog en sväng in på dollar efter de och sen bär det iväg till Ludvika! Ska sitta och titta, hejja och fixa håret på syrran istället för att själv va nervös och fixa mig själv inför tävlingen. Men de ska bli kul ändå :D men förjävla danssugen kommer jag ju bli ;p

I onsdags hade vi färgmodeller på skolan, vilket var jätte kul och gick jätte bra! Jobbade med Brita och båda våra modeller blev nöjda, så då är vi också nöjd :)

just de, ringde till vart ja beställde telefonen och såklart måste ja lämna in den!!! :@ mitt tangentbord är helt fel, knapparna är inte vart dom ska. jävla skit, jag ska sluta köpa telefoner. -.-


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0