ledig.

faktiskt riktigt skönt att vara ledig måndagar ;)

Har precis duschat , ska nog ta å städa ihop litte här i lägenheten å sen kanske ja går till gymmet en sväng , får se . annars går ja dit senare ikv :)

Marcus var nog världens gulligaste igår, kom hem med en jätte fin ros till mig :')

Hoppas veckan går fort och att jag får åka hem, längar faltiskt lite hem nu! Har även tre klippningar som väntar hemma :) Men mest av allt vill ja komma hem , äta mammas mat och bara ta det lugnt. tror jag har jobbat alla helger sen 3 Juli, förutom förra då jag spenderade helgen i Stockholm :)
 har inte varit hemma heller sen 23 Juli, alldeles för länge.  

Ne, disken väntar.... -.-





Kommentarer
Postat av: Zoofie

Gud vad skönt att vara ledig! Själv börjar jag 12 på måndagar, det är också skönt :)

2010-09-06 @ 19:28:27
URL: http://zoofie.devote.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0