1 september.

måste verkligen varit jätte trött i morse .. kollade på telefonen och såg att det var den första, men ja trodde att de var april. Tänkte skicka grattis till min kusin som fyller år och funderade även på tusen aprilskämt som jag kunde dra ända tills min lärare sa att de va 1 september, haha!

Har vatit i salongen hela dan idag och klippt, schamponerat fönat volym och greja på :) När vi sluta åkte jag å träffa mamma, pappa å syrran , åkte på max å käka.... förmodligen den sista hamburgaren på länge! Tänkte börja efter helgen med alla onyttigheter, lr jag och marcus ska ;p , ända fram till jullovet ;o  får väl se om vi klarar det...



For upp till lillänge och kollade på en telefon, den fanns inte inne då så lär nog köpa en till helgen. Köpte även bomullstussar, aceton, diskmedel och fryspåsar. KUL.

Gymmade även lite ikväll, var faktiskt riktigt skönt!

nu blir det sova och upp tidigt för å prata engelske och förstå mig på alla bokstäver i matte b kursen, oh god help me...

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

så god den hamburgaren är, men man får äta med måtta ;) allt bra?

kram

2010-09-02 @ 12:28:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0