ojojoj.

har haft så fullt upp nu så därför har det inte dykt upp några inlägg på ett tag. skärpning.

Iaf, i helgen hade jag jätte kul! Förstod dock inte så mycket då det var jag, brita + 2+-30 norskar! SHIT, vad jag var sjukt dålig på att förstå!! haha, blev lite pinsamt där ett tag ;p  våran "bad- taste" outfit kommer upp inom kort ;) ( de ska formatera om datorerna på skolan, så har tagit bort och flyttat över allt till en extern hårddisk )

Ikväll har jag suttit och pluggat matte, herregud vad jag inte tycker om de! Har prov imorrn så får väl hoppas att nånting har fastnat i huve på mig! :s

råkade även försova mig imorse, jäklar va ja va trött! Har även fått nå skumt i foten, en knöl, som ja ha haft ett tag så har bokat en tid nu och ska kolla upp var det är. inte så skönt att haltandes i flera veckor..


får uppdatera mer sen, men nu håller jag på å somna!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min AUSSIE-tävling! Idag eller imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Kanske blir det just DU?Snart kör jag igång en NY spännande tävling med hårprodukter från TRESemmé´! Missa inte att kika in hos mig så du inte missar något!



Kram & Trevlig Torsdag!

2010-10-14 @ 12:00:22
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Nu ligger en NY spännande tävling uppe på min blogg med hårstylingprodukter från den sprillans NYA serien TRESemmé 24 Hour Body!

Kika gärna in och var med!



Kram & Trevlig Söndag

2010-10-17 @ 10:48:31
URL: http://www.hannahsthlm.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0