lägenhet.

är less på att söka lägenhet nu! Visserligen har fick vi en lägenhet, i andra hand, kikade på den igår och det blev en stor besvikelse! Jag vill inte bo där. Så idag kikade jag runt lite och hittade en annan lägenhet, visserligen i andra hand igen men den här var större och mer central så ska gå och kika på den om några minuter :)
 bara att hålla på tummen .. 

Har iaf haft en jätte mysig helg med svärmor och hennes man som är från stockholm, de träffade även mina föräldrar för första gången också och faktiskt så gick det jätte bra,( puuuuh ) hihi :)

Bara tre dagar av skolan kvar också innan lov, wiiiho! Har dock inte en jävla aning om vad jag ska göra..:( 
 jobba? har iaf en dag hittills, men de lär nog bli fler. Annars får vi väl se vad lovet har att bjuda på :D 

nu måste vi nog gå! 

ha de bra så länge,  

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min TRESemmé Tävling!

Ikväll lr imorgon kommer vinnaren ligga uppe på min blogg.Kanske blir det just DU?

Imorgon (Tisdag) drar jag även igång en NY spännande tävling!:) Missa inte att kika in!



Kramar

2010-10-25 @ 17:42:27
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: rebeccalarsson

Ska kolla på lägenhet imorgon vi! Bara att hålla tummarna :D lycka till!

2010-10-25 @ 17:59:40
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: annis

Hej , Jag har ny kört igång en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en super snygg sminkväska.



Lycka till! :)

2010-10-25 @ 19:52:42
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0