halloween?

Ja, blev ju inte så att jag klädde ut mig! men de kanske inte behövs för att nån ska bli skrämd ? ;o
Istället var vi hemma hos Josefin och hade det jätte kul! :D måste defenitivt göras om.

Idag blev det en kebab ( :( ) och sen gick jag och köpte en foundation och gick sedan till Josefin, myskväll med henne och victoria. myspys <3



blev också lite shopping,
lösögonfransar från åhlens - 60:-
svart linne från gina tricot - 99:- älskar dom!har typ alltid på mig de.
Foundation H&M - 149 :-
kebab 69 :-

haha!

men nu ska jag ta en fet dejt med kudden, sova ut som tusan!
 har trävvstugan hela eftermiddagen imorrn också, åh va tråkigt..

ne, gonatt nu!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0