"vi måste försöka få iordning på de här" ...

... vilken gullig kommentar man fick av tändläkarn idag :') ELLER?
Måste börja att skriva ett hatbrev till tandläkarn , nej men fan va jag HATAR det! Jag vet, hata är ett starkt ord, men de är fan litet om man talar om tandläkarn!

plackers, munsköjl, flour, tandtråd å hela köret. Ska de ta en halvtimme å borsta tänderna?
nä, de är nå tur att de bara är en gång per år....

Efter de fruktansvärda besöket hos tandläkarn tog jag och min fullt blödande käft och for in till krokom med mamma och syrran :) fixade ett sparkonto bl.a.

Drog sedan vidare till stan och hade ganska så mycke flyt!
For å käka lunch, fråga om de behöve personal och vips så satt jag i en fullt seriös arbetsintervju! Så jag håller tummarna på att jag får ett till extraknäck.
När vi sitter i bilen påväg hem får jag ett sms " **** frågar om vi vill jobba iår igen " JAAAA! åh, jag gillar pengar ;) hahaha..

Blev också lite schopping , men de får ni se imorrn för jag håller på å somna!

ska upp tidigt för en till klippning på byn :)

gonatt!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0