tur, lr mer tur?

Fick nog världens bästa besked imorse! Ringde från en fastighetsförvaltning och erbjöd en lägenhet åt oss, ett förstahands kontrakt alltså!! JAAA.
ÄNTLIGEN! som vi har letat...

Så jag klev upp direkt, åt och fixade mig och sedan for jag och mamma in till stan och kikade på den.
billig hyra, väldigt centralt och lägenheten är min :')
dock är den ganska liten, men det får vi helt enkelt stå ut med!

for sen hem , även min älskling följde med, åt gott ch har bara myst på.
det är så härligt å va hemma.

ska gå och sova och lägge mig ner å mysa med pojken min! hihi.
Vi hade förresten varit tillsammans 11 månader igår, älskar han mer än vad ord kan beskriva.

Gonatt,,


Kommentarer
Postat av: sophie

grattis till både lägenheten och 11 månader :D

vi får ta en fika till veckan om du kan :)

2010-11-07 @ 17:11:28
URL: http://sophieandrea.blogspot.com
Postat av: victoria

åh, grattis! :) Imorn har jag å rasmus varit tillsammans i ett år :') Vad roligt att du fått lägenhet!! :D <3

2010-11-08 @ 10:49:15

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0