shopping.

igår efter vi hade slutat, eller egentligen inte riktigt slutat men "håltimme" i typ tre timmar, så gick jag, Brita och Sara på stan en sväng. Hittade massa roligt och passade även på att shoppa lite :)


skor, dna- 399 :-


skjorta, gina tricot - 199:-


tröja, gina tricot - 75:-


leggings, gina tricot - 249:-


köpte också schampo, balsam och en "volym spray" som funkade jätte bra!
 Bara spraya och "gnugga in" så får man volym, jätte bra!


Idag hade vi först en wella kurs. Fick också veta att jag skulle göra ett färgprov idag (som ja missade när vi egentligen skulle göra de, för ca 1 månad sen) vilket jag inte hade en aning om! Menmen... jag försökte ju iaf :p

Hade också klipprov idag, så Sofie fick vara min modell. Hoppas hon blev nöjd!

Nu har jag försökt fått i mig lite gröt, har sån jävla tandvärk!!!! ajajaj! kan inte tugga nästan :(
sen ska jag börja städa, ska ha en "klassträff" ( ;) ) imorrn innan vi går på APU i 7 veckor. Så de ska bli kul. Kanske blir lite finare än att de ligger kläder överallt! bara börja med andra ord.

just de, har ju matte prov imorrn också. AUCH!  b

 

Kommentarer
Postat av: Mli -

Snygga skor :)



Delta gärna i tävlingen jag har just nu, du kan vinna mellanmåls produkter :) http://itsyouandme.blogg.se/2010/november/tavling-reztart.html#comment

2010-11-18 @ 13:06:14
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0