puuh

nu är det gjort, nu äntligen är jag klar! Mitt God Hälsa arbete kan jag äntligen lägga bakom mig!  ojojoj, vilken känsla ! går nästan inte beskriva med ord!  nej, nu kanske jag överdriver lite ... men nu äre klart iaf, om ja glömde säga de?


Så här ser min vecka ut iaf:
Måndag: Svenska, Idrott och plugg.
Tisdag: Matte, NK och träning. Sen myskväll me Marcus :) <3
Onsdag: Nationella i Matte ( ;s ) , Bild och Form; gå igenom ljusfärgning. Sen säga hejdå till älskling som åker till Stockholm resten av veckan ;( . Kanske åka hem också?
Torsdag: Ledig :D vara hemma och tare lugnt?
Fredag: Ledig :D  hjälpa fixa balfrisyr, och mest troligt dans på kvällen?
Lördag: ????
Söndag: ????

Så grymt skönt med kort vecka!

Inte länge till sommarn nu,  gee mig! 

Litte smått panik bara med inget jobb och ingen lägenhet... hjälp ? 


 sds ändå ? 

Bjuder på en bild på mig å fin brita :)


Puss / L

Kommentarer
Postat av: BritaP

<3

2010-05-11 @ 10:12:44
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv. <3

2010-05-11 @ 10:51:18
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0