torsdag.

Även fast jag hostade halva natten kände jag att jag var tvungen att åka på skolan, kan inte missa mer nu!
Vi hade iaf frisörteknik och jag fick till min klippning, gradering. Nöjd är jag eftersom jag fick göra om en gång tidigare..
Fönade sedan håret med en rundborste med topparna inåt. Hann tyvärr inte ta några kort, det får bli en annan gång :)

Sitter hemma nu och ska snart gå å byta om innan jag drar ner på lillsjön å tränar me Johan. Känns som de var längesen. och jag vill ha ett gymkort på golds NU! måste börja träna oxå eftersom min rygg och mina axlar nästan är helt förstörd efter en dag i salongen. inte bra.. :s ( så pappa, de önskar jag mig i present bara för att ja är världens bästa dotter.... ;) haha.. )

Imorrn åker jag, victoria, arvid, linnea och johan till hedemora, jag har bokat så vi ska bo på vandrarhem. Skulle ju inte förvåna mej om jag gjort fel lr nåt så kanske kommer sluta med att vi får bo i bilen x)  haha, nej men de gick nog bra :)

Hoppas på att få träffa hjärtat när vi kommer hem, annars träffar jag inte han förrän efter lovet och det går ju inte! nää, kan inte va utan han så länge ..... :b


Puss/ L

Kommentarer
Postat av: victoria

ja du måste skaffa ett kort där nu!! :P

Lycka till i helgen! :)<3

2010-03-04 @ 19:26:03
Postat av: LinneaO

sv. ja de måste jag!!

tack :) <3

2010-03-04 @ 21:20:17
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0