sjukling.

luggit hemma å vare sjuk idag, ont i hals, huve och lite feber tror jag. Har gjort absolut ingenting idag, sovit mest hela dagen. Ska försöka göra klar mitt engelska travel diary arbete, får väl se hur det kommer gå.. Nästan tur jag var sjuk idag eftersom vi hade ett NK prov och matte prov idag som jag inte pluggat nånting till. ;s 
får se om jag är frisk tills imorrn då vi har salong, ligger ju lite efter där oxå men är grymt jobbigt å va där om man är sjuk!

iaf. jag fick igång min telefon som ja tappa i toan idag :D  den har funkat ovanligt länge nu så hoppas den är bra igen nu! glad tjej.


också en glad tjej :')


ge mej förslag på vad jag kan skriva om? 

just de, engelska !

puss / L  


Kommentarer
Postat av: angelicato

du kan ju skriva lite om tekniker på grejer ni lär er på frisörlektionerna ? : )

2010-03-03 @ 21:16:38
URL: http://angelicato.se
Postat av: LinneaO

sv. jaa, det kan jag göra :) tack för tipset!

2010-03-03 @ 21:21:41
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0