onsdag.

hade friluftsdag i badhusparken idag, kom dit vid tio men vi gick till Linda vid elva å stekte våra korvar ist för å grilla dom, haha. For hem sen vid två, somna vid tre och vakna vid sex! Skönt var de!

Imorrn på skolan ska vi klippa en modell, jag ska klippa Victoria , hoppas de kommer gå bra! :)

Träningen igår var sjukt jobbig, var tvungen å tänka heela tiden på vad jag gjorde efersom vi håller på å lägger om våran grund typ. Svårt, men hoppas på bättre resultat!


Sitter nu å ska försöka fatta ens nånting på NK, har ju somsagt prov nästa vecka i både matte och NK eftersom jag inte gjorde de veckan innan lovet. Hade  jag gjort de hade jag kunna vare ledig hela nästa tisdag! men nejdå... -.- jävla skit.



ääh,  puss / L

Kommentarer
Postat av: victoria

haha, hoppas det går bra?!

hjälp... :( haha.

nejdå, det blir säkert jätte bra :)

2010-03-17 @ 22:06:06
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/
Postat av: sv

tack, har inte din marcus tatuerat sig?:)<3

2010-03-18 @ 07:40:33
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0