klippning :)

Idag på skolan klippte jag min första kund i salongen! Victoria blev mitt offer ;)  Såg verkligen skräcken i hennes ögon när hon kom och satt sig i stolen framför mej.
Men det gick faktiskt bra! Hon blev nöjd, jag blev nöjd och lärarna blev också nöjd! Riktigt kul var det , och jättejätte bra träning att få klippa på riktiga människor än på de där jäkla dockorna!
Dessutom lyckades jag rulla upp ett helt huvud med permanentspolar, stolt. Men jag hatar de fortfarande.



Så blev resultatet, ( ja snodde bilden av henne ;) )
Diagonal helform och uppklippt :) ( ändå ingen som fattar om ja skriver konvex :p )

Iaf, blev en snabbis på stan för att träffa marcus . Visade han mina skor som ja ville ha men har var väldigt skeptisk till de.. haha. Och nästa vecka bor han hos mej heeeeela veckan :D hihi :')<3
Sen hem å äta litte snabbt, macka och en varma koppen, asbra. Och sedan ner på lillsjön å träna :)

Imorrn efter skolan åker jag med bussen till Strömsund där mamma hämtar upp oss och åker vidare till Övik. Ska passa på att hälsa på Sofie och Ante nu när vi ändå ska dit å tävla på Lördag :)  mysigt.

Just de, packa ska jag ju å göra..  och sova! sömn, ge mej sovmorgon imorrn ist för jävla engelska !

Puss / L

Kommentarer
Postat av: victoria

haha, jag var ju nervös ;)

2010-03-18 @ 22:57:50
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0