äntligen.

fick äntligen träffa min älskling efter en veckas stor saknad! hihu. Han åkte väl för ett tag sen men saknar han redan :( <3

Första dan på skolan, tröttare än tröttast imorse.. Hade Svenska och sedan idrott. Dans på idrotten, bla bugg. Ett stort jävla LOL på de. haha, inte så konstigt folk tycker de är tråkigt :p
Efter skolan skyndade jag mig ner på stan och there he was, hahah ! ;')



1. Let's dance buggen - usch, blä, fy å fan va jävla fult och ne fy fan va arg jag blev!
Sådär dansar man
INTE alls bugg. ahhhhh .


1. "bara två och en halv vecka kvar till lov igen" -  vissa tycker de är länge, men äh de går ju fort!
Sen bara typ nio veckor till SOMMARLOOOOOV!! :D  GE MEJ SOMMAR NU, TACK !


wellwell, orkar inte skriva fler hissa&dissa.
Sängen väntar på mej !

Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0