torsdag

hade sista lektionen idag innan sommarlov, åh så skönt! lr, vi hade APU information, 4 veckor innan jul - jullov- 4 veckor efter jul, lagomt skönt! :D

efter skolan drog vi ner på stan, handlade ett par shorts och en byxdress på bik bok eftersom de var 50 % på hela affären! Gick runt någon timme och när jag ska åka hem inser jag att jag tappat bort min väska nånstans... åååh....  hejdå 3 par leggings,  gina linne, högkjol, två tröjor, glasögon och allt annat smått som jag hade i min kära väska. fan. RIP....  även hejdå mitt busskort som jag inte hittade när ja skulle använda det imorse :(


dessa shorts köpte jag idag iaf :)

nu snart blir det å fara å äta middag nånstans med mamma å pappa,  mums ;)



6 månader, ett halvt år, med världens bästa idag!
Älskar dig mer ord kan beskriva <3


Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0