klippningar.

Igår på eftermiddagen åkte jag ner på stan och mötte upp marcus för att sen gå och hämta våra nycklar till lägenheten! :D  Så nu är det bara att börja packa ihop här, vill flytta helst idag..  måste även hitta ett förråd lr nåt att ställa en massa möbler i, lite stressad över det! ( eftersom vårat förråd där redan är fullt.. )   men det ska nog lösa sig på nå sätt!

När vi kom hem laga vi lite mat och sen kom en långhårig Björn och ville bli klippt :)


tog inte någon "före" bild, men den frisyren fast ganska så mycket längre hade han.
(men sådär blev resultaten när jag klippte han förra gången)


 
Och så blev resultatet :)

Marcus kom på att han också ville bli klippt så då klippte jag han också (: 
Ikväll blir det en till klippning också.  Mycket nu men, kul är det :D

Ne, nu ska jag faktiskt ta å bärja plocka ihop och städa undan en massa skräp!

Puss /L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0