home.

Äntligen hemma! Varit fullt upp en hel vecka nu så nu ligger jag hemma i stan med lite feber och halsont.

Var iaf väldigt roligt i malung, och bröllopet igår var jätte fint och avslutande festen/dansen i flykälen var också kul :) Åkte in till stan med pappa inatt efter de spelat klart och var här runt 5 imorse, ganska trött ja.. Kul att jag vaknade vid nio av att de var så jääävla varmt i sovrummet, herregud trodde ja skulle dö nästan..

Har också jobbat klart med gräsklippningen, och nu till veckan har jag fått jobb på Coop nästan hela veckan, super!

Marcus syster Hannah är också här och hälsar på, så nu har dom gått och köpt lite frukost/lunch som vi ska äta :)

ska hoppa in i duschen lite snabbt nu. Bilder från malung kommer upp sen.

Puss / L


Fick äntligen träffa hjärtat mitt idag också :') <3


Kommentarer
Postat av: Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

kul att du deltar :)

2010-07-23 @ 14:53:26
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0