fult upp.

Förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen! Har haft fullt upp hela helgen och inte haft någon tid alls till att sitta vid datorn.
Har städat ur hela lägenheten i torvalla, bara en liiiten lista östersunds bostäder hade som vi var tvungen att göra då.......  Har även flyttat alla saker till nya lägenheten och imorse packade jag upp sista lådan! Bara lite småfix kvar nu, köpte lite grejer på dollar idag också så ja kan "pynta" sovrummet lite mer ;)

For hem till Laxsjö idag, för att lagomt hinna hem till Laxsjös gårdsloppis, eftersom vi då håller till vid farmors gamla hus och säljer.
Var även runt och tittade på andra gårdar och fynade bla en hylla :D hihu.
 

Börjar jobba kl.07.00 imorrn igen, och jag vill verkligen inte jobba. Nån som vill jobba ist för mig?

Eftersom jag höll på till mitt i natten med att fixa iordning i lägenheten hann jag inte ta några bilder, men det kommer nog upp såsmåning om! :)
Annars äre fritt fram till å komma å hälsa på ;p

Måste verkligen sova nu! Gonatt ,
Puss/L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Klart man ska komma och hälsa på :D

2010-07-12 @ 00:07:42
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0