dear john.

åh , vilken underbar film! Jag grät så ja va tvungen å stänga fönstren.... nåt i den stilen iaf, haha! Nej, men bra va den iaf!

 
Satt och kollade på den medans marcus och hannah var på bio :)

Annars har jag gått och blire sjuk, feber, halsont, host osvosv.. Inte kul alls! Tänkte då inte va sjuk nästa helg iaf!

Tänkte också va duktig och ladad upp mina bilder sen malung, men då har jag ju såklart glömt sladden hemma..

Ska lägga oss och kolla på en film nu, vi måste sova ute i vardagsrummet eftersom att vi varje morgin har vaknat tidigt av att de är så jäääävla varmt i sovrummet! panik.

Sovgott. Puss / L

Kommentarer
Postat av: Laxen

Hej :) visst är filmen bra, jag grät också när jag såg den ^^ Puss, länge sedan vi sågs nu, kanske kan ses i veckan? :)

2010-07-25 @ 15:33:01
URL: http://iihuvudetpaenlax.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0