sunday

åh, redan söndag :( helgerna går alltid så fort.
Haft en mysig helg med vänner och Marcus <3 Jobbat lite å igår gick vi på nån fest här i torvalla, men de va inte så kul så vi gick tillbaka efter ett tag. Nu har han åkt tillbaka till Krokom å jag saknar han redan! :( 

Skola imorrn igen, å på kvällen har jag ingenting å göra, inte va hemma iaf..
Är verkligen opepp på en till skolvecka, massa plugg har jag oxå som jag verkligen inte vill/orkar göra! Förut kunde jaf faktiskt ta tag i läxor å sånt för ja tyckte de va viktigt, men nu struntar jag helt i det! Orkar inte, vill inte aja, får väl se om de blir nå plugg ikv. 

bara ett halvår nu...

Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0