helg!

Äntligen! Tycker ändå att veckan har gått fort, men grymt skönt med helg nu iaf!

Resten av dagen ska jag iaf laga mat, lr koka makaroner och sedan sköter micron resten! vad hade jag gjort utan den? ;s
Sen drar jag ner på storsjöteatern å jobbar en timme å far sen till Nichole å färgar hennes hår :) Får väl se hur de kmr gå, köpte två färger som vi ska blanda men de blir säkert bra.
Sen kmr Marcus hit å då ska vi väl bara tare lugnt antar jag , (:

Imorrn blire jobb både kl. 14.00 och 18.00 jobbigt eftersom ja måste kliva upp tidigt å sen vänta på stan mellan tre och sex . Aja, går väl :)

Och igår såg jag till min stira förvåning att jag inte hade nå pengar kvar :o hjälp! två veckor till studiebidraget oxå :s förstår inte riktigt hur de kan ha försvunnit bara sådär.. (a)

Iaf, nu ska ja nog gå å hjälpa syster min med tvätten.

Puss! / L

Kommentarer
Postat av: Nichole

hahaha d gick ju jätte bra linnea!!! :'D xD

2010-01-16 @ 21:46:57
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv : hahah, väldigt xD FÄRGEN KRYMPER! x)

2010-01-16 @ 22:24:11
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0